Στρατηγός Μακρυγιάννης

«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα' νεργήσω κι' ό,τι θέλουν ας μου κάνουν» Στρατηγός Μακρυγιάννης

9 Ιουν 2011

Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΕΟΚΑ ΤΟΥ 1955 – 1959


Κωνσταντίνου Ι. Χολέβα
Στην τακτική συνεδρίαση της στο τέλος του Μαΐου 2002 η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος εξέφρασε την διαμαρτυρία της για ένα νέο σχολικό βιβλίο, το οποίο αναφέρεται με μειωτικούς χαρακτηρισμούς στον αγώνα των Ελλήνων Κυπρίων κατά των Άγγλων αποικιοκρατών το 1955 – 1959. Επρόκειτο για ένα επικό αγώνα νέων παιδιών με την συμπαράσταση όλου του Ελληνισμού και υπό την πνευματική καθοδήγηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Κύπρου.
Οι αγωνιστές της ΕΟΚΑ επίστευαν στην Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, μα πάνω από όλα επίστευαν στον Θεό. Ήσαν οι περισσότεροι παιδιά του Κατηχητικού, εξομολογούντο, και εβίωναν την πίστη τους. Γι’ αυτό ήσαν έτοιμοι για το μαρτύριο, τα βασανιστήρια, την θυσία. Σε μιά εποχή κατά την οποία τα παιδιά μας τρέφονται με σκουπίδια από την τηλεόραση, καλό είναι να θυμηθούμε αυτά τα πρότυπα ηρώων και να τα προβάλουμε ες αεί (για πάντα).
Ο ηρωϊκώς πεσών στην Μονή Μαχαιρά Γρηγόρης Αυξεντίου έγραψε για το νόημα του αγώνος των Ελληνοκυπρίων κατά των Άγγλων το 1955 – 1959: «Δεν είναι θαύμα η εξύψωσις των ταπεινών, των χωρίς ιδανικά ανθρώπων σε αγωνιστάς; Αυτός είναι ο Έλληνας. Την λευτεριά την έχει μέσα του, την έχει στο υποσυνείδητο του, μπορεί να πει κανείς, μα σαν έλθη η κρίσιμη στιγμή, τότε ξεπετάγεται, την κάνει συνείδηση του και ζωή του, κι ο ταπεινός ο μικρόχαρος μεταβάλλεται σε μαχητή ακατάβλητο»!
Ο απαγχονισθείς υπό των Άγγλων Μιχαήλ Καραολής γράφει από την φυλακή στον αδελφό του: «Είμαι, αγαπητέ μου αδελφέ, πολύ στενοχωρημένος που θα σε λυπήσω με τα νέα μου, αλλά αφού ο Θεός μου επεφύλαξε το πικρόν τούτο ποτήριον «ου μη πιω αυτό»; Γενηθήτω το θέλημα του Παντοδυνάμου. Το Εκτελεστικόν Συμβούλιον απεφάσισεν ότι θα εκτελεσθώ».

O απογχονισθείς Ανδρέας Ζάκος γράφει αυτά τα τελευταία λόγια στον φίλο του Χ. Μπακαλούρη: «Είμαστε Χριστιανοί και ο αντικειμενικός μας σκοπός πρέπει να είναι η Ουράνια Βασιλεία. Πεθαίνουμε απόλυτα ήρεμοι. Εζήτησα να δω μερικούς από σας, μα δεν μου επέτρεψαν. Γεια σας και ο Θεός μαζί σας».
Ένας άλλος ηρωομάρτυρας της αγχόνης, ο Ιάκωβος Πατάτσος, γράφει τον τελευταίο αποχαιρετισμό προς την μητέρα του: «Είναι καιρός να καμαρώσεις για το παιδί σου. Ευρίσκεται εκεί ψηλά όπου ψάλλουν οι άγγελοι Χαίρε αγαπημένη μου μητέρα. Μη κλαίεις για να ακούσεις την αγγελική φωνή μου που ψάλλει Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ. Ψάλλε και εσύ μαζί μου. Ψάλλε, προσεύχου, δόξαζε τον Θεόν σε όλην σου την ζωήν».

Σιμπέλ: Δεν υπάρχει γενοκτονία των Ποντίων!!!Η εκλεκτή του Γιωργάκη Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ.


Απίστευτη πρόκληση δια χειρός της εκλεκτής του Γιωργάκη Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ στην Κομοτηνή κυρίας Σιμπελ Μουσταφάογλου η οποία σε επιστολή της μιλά για «υποτιθέμενη» γενοκτονία των Ποντίων.
Η υποψήφια με το κυβερνών κόμμα στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές υιοθετώντας πλήρως την εγκάθετη πολιτική της Αγκυρας προτείνει μάλιστα...
στο δημοτικό συμβούλιο της Κομοτηνής να καταργηθεί η 19η Μαϊου ως ημέρα εθνικής μνήμης γιατί «στοχοποιούνται οι πολιτικοί και αξιωματούχοι της μειονότητας».

Τις ανιστόριτες, επικίνδυνες και προκλητικές θέσεις της κυρίας Μουσταφάογλου έφεραν στην Βουλή οι βουλευτές της ΝΔ, Αναστάσιος Καριπίδης, Γιώργος Κασαπίδης, Σάββας Αναστασιάδης και Δημήτρης Τσουμάνης, καταθέτοντας ερώτηση προς τους υπουργούς Εξωτερικών, Εσωτερικών και Δικαιοσύνης, που μεταξύ άλλων αναφέρει «Μετά από δημοσιεύματα από το τουρκόφωνο περιοδικό «Αζινλίκτσα» (15-5-2011) διαβάσαμε το δελτίο τύπου που εξέδωσε η επικεφαλής του συνδυασμού «Πρώτο Βήμα για την Ισότητα» Σιμπέλ Μουσταφάογλου… στο δελτίο αυτό λέει πολλά και ανιστόρητα, όπως π.χ. εκείνο το ανεκδιήγητο ότι με … αν θα τιμηθεί η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, στοχοποιούνται δήθεν οι πολιτικοί και οι αξιωματούχοι της μειονότητας…Το χειρότερο όμως όλων και το πλέον εξοργιστικό είναι ότι κάνει λόγο για «υποτιθέμενη ποντιακή γενοκτονία».

Οι τέσσερις βουλευτές σημειώνουν πως «ο τρόπος με τον οποίο αναμασά η κ. Σιμπέλ τις θέσεις του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών περί «υποτιθέμενης γενοκτονίας», πέραν του ότι συνιστά ύβρη στους εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς της Γενοκτονίας και παραβίαση της νομιμότητας, αποτελεί βάση για δημιουργία μιας κατάστασης που μπορεί να προκαλέσει τεράστια προβλήματα στην ειρηνική συμβίωση των απογόνων των θυμάτων της Γενοκτονίας και όλων εκείνων που συντάσσονται με το γράμμα και το πνεύμα του νόμου, με εκείνους που συντάσονται με τις θέσεις των θυτών-γενοκτόνων» και προσθέτουν πως «Επειδή, με βάση το γεγονός ότι η κ. Σιμπέλ και άλλα ενεργούμενα του Προξενείου και της Άγκυρας όχι μόνο αρνούνται τη Γενοκτονία, αλλά και τιμούν τον φασίστα δολοφόνο Μουσταφά Κεμάλ, δημιουργώντας συνθήκες κοινωνικής σύγκρουσης και διασάλευσης της ειρήνης και της ασφάλειας των πολιτών, ερωτώνται οι κ.κ. υπουργοί

1) Προτίθεστε να φέρετε νόμο, προς ψήφιση στη Βουλή που θα ποινικοποιεί την άρνηση της Γενοκτονίας;

2) Προτίθεστε να λάβετε μέτρα εναντίον εκείνων που χρησιμοποιούν τη θέση τους ως εκλεγμένοι εκπρόσωποι των μουσουλμάνων για να εκθειάζουν εγκλήματα και εγκληματίες κατά της ανθρωπότητας;

3) Πρόκειται να λάβετε μέτρα για τη συμμόρφωση του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής με τη νομιμότητα;».

Πάντως, εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως την συγκεκριμένη ερώτηση βρέθηκαν μόνο 4 βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης για να την υπογράψουν.


ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Από τους παγανιστές καταστράφηκαν Ελληνικά και Λατινικά συγγράμματα στην πολυθεϊστική Ρώμη


1) Βιβλιοθήκη του Παλατίνου

-πυρκαγιά Νέρων/Τίτος (Σουητώνιου, Δομιτιανός 20) -191 μ.Χ. δεύτερη πυρκαγιά (Γαληνός De comp. Med. I, 1, XIII) -363 μ.Χ. τρίτη πυρκαγιά (Αμμιαννός Μαρκελλίνος, 23, 3, 3)

2) Βιβλιοθήκη Στοάς Οκτάβιου

-πυρκαγιά επί Τίτου 80 μ.Χ. (Δίων Κάσσιος, 66, 24)

3) Βιβλιοθήκη Ναού Αυγούστου

-πυρπόληση ναού 79 μ.Χ. (Πλίνιου, Nat. Hist, 12, 94)

4) Ναός Ειρήνης και Βιβλιοθήκη (Horst Blanck, το βιβλίο στην αρχαιότητα, εκδ. Παπαδήμα, σ. 222)

-πυρκαγιά 191 μ.Χ., Γαληνός (ό.π., Ι, 1, ΧΙΙΙ)

5) Βιβλιοθήκη Καπιτώλιου

-πυρκαγιά επί Κομμόδου (Ιερώνυμος, chron. a Abr. 2204)

6) Bibliothecae divi Traiani

«μια από τις σημαντικότερες βιβλιοθήκες της Ρώμης.» (Horst Blanck, το βιβλίο στην αρχαιότητα, εκδ. Παπαδήμα, σ. 222)

-ο Σιδώνιος από Απολλωνία, τον 5ο μ.Χ. αι., την αναφέρει στην αρχική θέση της Epist. 9. 16, 3.25-28

Δηλαδή από τις 6 μεγαλύτερες βιβλιοθήκες της παγανιστικής Ρώμης, οι 5 είχαν καεί μια και δυο φορές, πριν τον Κωνσταντίνο! Μαζί μ' αυτές καίγονταν και τα συγγράμματα που οι πολυθεϊστές Ρωμαίοι είχαν κλέψει από τις αθηναϊκές (ο Σύλλας) ελληνιστικές και μακεδονικές βιβλιοθήκες, όταν κατέκτησαν την Ανατολή ή κατέστειλαν τις ελληνικές εξεγέρσεις.

«Κατά τη λήξη του 4ου αι. ο ιστοριογράφος Αμμιανός Μαρκελλίνος επικρίνει έντονα και πλατιά την κατάπτωση στη δική του εποχή των καλών ηθών και της παλιάς κουλτούρας. «Τα λίγα σπίτια, που παλιότερα ήταν περίφημα, γιατί καλλιεργούσαν σοβαρά τις επιστήμες, τώρα είναι γεμάτα από παιγνίδια ανιαρής αδράνειας κι αντιλαλούν από όργανα και ανατριχιαστικά γρατσουνίσματα των εγχόρδων οργάνων. Τελικά αντί για έναν λόγιο προσλαμβάνουν ως δάσκαλο έναν τραγουδιστή και αντί για έναν ρήτορα έναν γελωτοποιό. Οι βιβλιοθήκες είναι παντοτινά κλειστές σαν τάφοι· βάζουν και χτίζουν ύδραυλη, ή γιγαντιαίες λύρες στο μέγεθος άμαξας και αυλούς καθώς και τερατώδη μουσικά όργανα για θεατρικά καλλιτεχνήματα» (14, 5, 18). Αυτό το χωρίο του Αμμιανού στις περισσότερες περιραφές των αρχαίων βιβλιοθηκών χρησιμοποιείται ως τεκμήριο για το ότι οι δημόσιες βιβλιοθήκες της Ρώμης εκείνη την εποχή είχαν κλείσει για πάντα τις πύλες τους. ωστόσο η εκδοχή αυτή χρειάζεται μια διόρθωση: εν πρώτοις ο Α. δεν κάνει κανένα υπαινιγμό για τις δημόσιες βιβλιοθήκες, αλλά για τις ιδιωτικές βιβλιοθήκες των πλουσίων οίκων του κύκλου των συγκλητικών» (Horst Blanck, το βιβλίο στην αρχαιότητα, εκδ. Παπαδήμα, σ. 225)

Το παραπάνω απόσπασμα του Αμμιανού χρησιμοποιείται από το Ρασσιά στις ιστορίες αγάπης, για να συκοφαντήσει τους Χριστιανούς. Ωστόσο ο Χόρστ Μπλάνκ δείχνει τι προφανώς εννοούσε ο Αμμιανός, και όπως φαίνεται από το κείμενο, αυτή είναι η σημασία και όχι ότι δήθεν οι Χριστιανοί έκλειναν τις βιβλιοθήκες της Ρώμης, όπως συκοφαντικά και αυθαίρετα διαδίδουν οι Νεοπαγανιστές για να εξαπατήσουν τους άσχετους.

Για το μέγεθος της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης

«Από το βυζαντινό λόγιο Τζέτζη, ο οποίος αντλούσε τις πληροφορίες του από παλαιότερες ελληνιστικές πηγές, μαθαίνουμε τον αριθμό των βιβλίων-ρόλων, που περιείχε η βιβλιοθήκη του Μουσείου επί Πτολεμαίου του Φιλάδελφου (prolegomena de comoedia, ed. Korster, p. 32). Σύμφωνα μ’ αυτόν υπήρχαν 400.000 βίβλοι συμμιγείς και 90.000 βίβλοι αμιγείς, μαζί επομένως 490.000 Βιβλία-ρόλοι. Όμως οι ελληνικές εκφράσεις χρειάζονται εδώ μίαν εξήγηση, την οποία έδωσε – κατά τον πιο πειστικό τρόπο ο L. Canfora. Σύμφωνα μ’ αυτόν υπό τον όρον βίβλος αμιγής πρέπει να εννοήσουμε ένα βιβλίο-ρόλο, που περιείχε ένα άρτιο (μικρότερο) σύγγραμμα ενώ οι βίβλοι συμμιγείς ήταν ρόλοι οι οποίοι κάθε φορά περιείχαν ένα «βιβλίο» κάποιου μεγαλύτερου έργου. Επομένως τα εννιά βιβλία του έργου της ιστορίας του Ηρόδοτου ήταν εννιά βίβλοι συμμιγείς. Μπορεί τώρα κανείς να συνεχίσει το παιχνίδι και να λογαριάσει τους 490.000 ρόλους της αλεξανδρινής βιβλιοθήκης με σύγχρονους τόμους. Τα εννιά βιβλία (=9 ρόλοι) του Ηροδότου σήμερα αποτελούν δύο τόμους στις εκδόσεις Teubner. Αν τεθεί ως βάση η ίδια σχέση για τους 490.000 ρόλους της Βιβλιοθήκης, τότε θα φτάσουμε κάπου σε 109.000 τόμους. Επειδή όμως για την ποίηση ένα βιβλίο (=ρόλος) ήταν κατά πολύ συντομότερο από τα πεζά συγγράμματα – οι 24 ραψωδίες της Ιλιάδας αποτελούν μόνον ένα τόμο στις εκδόσεις Teubner – τότε ο φανταστικός αριθμός των τόμων μας θα μπορούσε να μειωθεί περισσότερο, κάπου στους 80.000 τόμους. (Για σύγκριση: η κρατική βιβλιοθήκη της Βαυαρίας στο Μόναχο έχει ένα πλήθος πάνω από 5.400.000 τόμους)" (Horst Blanck, το βιβλίο στην αρχαιότητα, εκδ. Παπαδήμα, σ. 186)

«Σύμφωνα με τον Τζέτζη η βιβλιοθήκη του Σαράπειου περιελάμβανε 42.800 ρόλους βιβλίων» (Horst Blanck, το βιβλίο στην αρχαιότητα, εκδ. Παπαδήμα, σ. 193) Δηλαδή (σύμφωνα με την οργιάζουσα φαντασία των Νεοπαγανιστών), κατά την... πιο τρομερή καταστροφή του πνεύματος στην ιστορία (από τους Χριστιανούς τάχα) καταστράφηκαν... 8.000 τόμοι.

"Ο Πλούταρχος (Αντώνιος, 58, 5) αναφέρει μερικές πολύ εξευτελιστικές ιστορίες για το Μάρκο Αντώνιο, τις οποίες είχε καταφέρει να συγκεντρώσει ο φίλος του αυτοκράτορα C. Calvisius Sabinus. Σύμφωνα μ’ αυτές ο Μάρκος Αντώνιος, όταν διεξήγε πόλεμο στα ανατολικά του ρωμαϊκού κράτους, είχε δωρίσει στην βασίλισσα Κλεοπάτρα 200.000 ρόλους βιβλίων από τη βιβλιοθήκη της Περγάμου. Επειδή όμως ο ίδιος ο Πλούταρχος χαρακτηρίζει τον Καλβίσιο ως κακολόγο, θα έπρεπε κανείς όλα αυτά να τα θεωρήσει καλύτερα ως κακό μύθο και να μη δώσει και καμία προσοχή στα αριθμητικά δεδομένα" (Horst Blanck, το βιβλίο στην αρχαιότητα, εκδ. Παπαδήμα, σ. 198)

Την παραπάνω πληροφορία του Πλούταρχου αναφέρουν συχνά ορισμένοι παγανιστές, ώστε να δείξουν ότι αναπληρώθηκε η ζημιά. Όμως: 1) Δεν αναπληρώθηκε ασφαλώς, αφού απλώς κλάπηκαν από τη μία βιβλιοθήκη, δηλαδή ζημιώθηκε η βιβλιοθήκη της Περγάμου, για να γεμίσει η άλλη. 2) Η πληροφορία καθεαυτή δεν φαίνεται να αληθεύει.

Ρωμαϊκή πολυθεϊστική ανεκτικότητα

Σχετικά μάλιστα με την υποτιθέμενη "πολυθεϊστική ανεκτικότητα", που θέλουν να μας σερβίρουν οι Νεοπαγανιστές, ας μην ξεχνάμε τα εξής ντοκουμέντα: Κάψιμο τελετουργικών βιβλίων λατρείας Βάκχου, με επίσημη απόφαση της Ρώμη, το 186 π.Χ., το αναφέρει ο Titus Livius 39, 16, 8

Τα έργα του Οβίδιου «δεν επιτρέπονταν να γίνονται δεκτά από τις δημόσιες βιβλιοθήκες της Ρώμης» (Trist., 3, 1, 59 κ.ε.) (Horst Blanck, το βιβλίο στην αρχαιότητα, εκδ. Παπαδήμα, σ. 174).

Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΠΑΠΑΣ, Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΗ ΛΕΞΗ (ANTICHRIST) ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ:
www.tsirhcitna.com


ΙΔΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!



ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΣΥΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ "ΠΑΠΙΚΟΥ" ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ....
ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΆ ΤΟΥ Ἁγ. Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ «τὸν πάπα νὰ καταρᾶσθε»....

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ο "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ ΠΟΥ ΙΔΙΟΣ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ:




ΔΙΑΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΥΝΤΟΜΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ.


Γεννήθηκε στο χωριό Αρτότινα του νομού Φωκίδας το 1786. Σε ηλικία 12 ετών ο πατέρας του Νικόλαος Γραμματικός τον έστειλε στο μοναστήρι του Αγίου Προδρόμου,όπου χειροτονήθηκε διάκονος.Είχε βαθιά πίστη στο Χριστό αλλα δεν άντεξε να βλέπει το Γένος να υποφέρει και αρπαξε τα άρματα. Φυλακίστηκε από τους Τούρκους γιατί σκότωσε έναν δερβέναγα που τον πρόσβαλε αλλά την πρώτη μέρα της φυλάκισης του κατάφερε να ξεφύγει και να ανέβει στα βουνά.
Σαν οπλαρχηγός της Δωρίδας πήγε στα Ιωάννινα και πήρε μέρος στις μάχες του Αλή πασά κατά των Τούρκων.Μετά την ήττα του Αλή ανέλαβε σαν εκπρόσωπος της Φιλικής Εταιρίας το αρματολίκι της Λειβαδιάς.
Με την έκρηξη της επανάστασης κατάφερε να καταλάβει το φρούριο της πόλης και να διώξει τους Τούρκους από όλη σχεδόν την ανατολική Στερεά. Τον Απρίλιο του 1821 οι Τούρκοι θορυβημένοι από τις αποτυχίες τους στην Πελοπόννησο έστειλαν από τη Λαμία δύο πασάδες,τον Κιοσέ Μεχμέτ και τον Ομέρ Βρυώνη,επικεφαλής 9.000 ανδρών με σκοπό να καταστείλουν την επανάσταση, Ο Διάκος με άλλους οπλαρχηγούς κατέλαβε τη θέση της Αλαμάνας. Όταν εμφανίστηκε ο πολυάριθμος τουρκικός στρατός οι περισσότεροι 'Ελληνες τράπηκαν σε φυγή αφήνοντας τον με λίγους μόνο άντρες.
Ο Διάκος σαν άλλος Λεωνίδας αρνήθηκε να φύγει και αφού είχαν σκοτωθεί όλοι οι άντρες του, εκείνος αιχμαλωτίστηκε τραυματισμένος στον ώμο. Θαυμάζοντας την ανδρεία του οι Τούρκοι,του πρότειναν να αλλαξοπιστήσει για να πάρουν την απάντηση "εγώ Γραικός γεννήθηκα,Γραικός και θα πεθάνω". Η απάντηση εξόργισε τους πασάδες και στις 23 Απριλίου του 1821 ο Διάκος σουβλίστηκε ζωντανός στη Λαμία.

Τους αγγέλους μας "Προσκύνησαν" Τούρκοι και Γερμανοί.

«Αστεράκια» είδαν οι Γερμανοί πιλότοι των Eurofighter Typhoon και οι Τούρκοι των F-4E Terminator, από τις απανωτές «σφαλιάρες» που έφαγαν από την 343 Μοίρα «Αστέρι» της 115 Π.Μ. του Tactical Leadership Programme (TLP), που διεξήχθη στο αεροδρόμιο του Albacete της Ισπανίας από τις 2 μέχρι τις 27 Μαΐου 2011.

Έχασαν όλες τις αερομαχίες από τα τέσσερα ελληνικά F-16 Block 52+, και δύο Έλληνες πιλότοι αναδείχθηκαν οι κορυφαίοι πιλότοι της άσκησης. Κάτι που κάνει πιο εντυπωσιακό το επίτευγμα: Η 343 είναι Μοίρα με ειδίκευση στις αποστολές SEAD, δηλαδή καταστολής αεράμυνας (προσβολή στόχων επί εδάφους). Οι γερμανικές, ισπανικές και γαλλικές μοίρες που κατανίκησε είναι ειδικευμένες Μοίρες σε αποστολές αέρος-αέρος!

Τουλάχιστον κάποιος "παίρνει πίσω" το αίμα του ελληνικού λαού που του έχουν ρουφήξει οι γκαουλάϊτερ της τρόϊκας, της Γερμανίας προεξαρχούσης.

Αυτό που εντυπωσίασε τους ξένους είναι ότι τα ισπανικά και γερμανικά Eurofighter Typhoon δεν είχαν καμία ελπίδα απέναντι στα ελληνικά F-16, παρά το γεγονός ότι θεωρητικά διέθεταν καλύτερο ραντάρ και έκαναν χρήση της υπερηχητικής ταχύτητας χωρίς την χρήση μετακαυστήρα (afterburner). Για τα τουρκικά αεροσκάφη δεν το συζητάμε: Μόλις ερχόντουσαν σε επαφή ραντάρ με τα ελληνικά μαχητικά ήταν «kill» με συνοπτικές διαδικασίες!

«Αυτοί είναι δαίμονες δεν είναι πιλότοι» σχολίασε Ισπανός συνάδελφός τους κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας, όπου φυσιολογικά, μετά απ’όλα αυτά: Ο πρώτος και ο δεύτερος πιλότος ολόκληρης της άσκησης (συνολικά ψηφίζονται τρεις) εκλέχθηκαν από την ελληνική ομάδα! Μάλιστα τους ψήφισαν ακόμα και οι Τούρκοι, αφού δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς.

Τα στελέχη της 343Μ κατέκτησαν την πρώτη θέση σε ρόλο Εναέριας Υπεροχής (Air to Air), ενώ σε αποστολές Καταστολής Εχθρικής Αεράμυνας-Suppression Enemy Air Defense (SEAD) εκτέλεσαν με απόλυτη επιτυχία και ακρίβεια βολές Harm εξουδετερώνοντας όλους τους στόχους που τους είχαν ανατεθεί σε όλες τις αποστολές που έλαβαν μέρος.

Ένα ακόμα εντυπωσιακό στοιχείο: Δεν συμμετείχαν σε όλες τις ασκήσεις, λόγω της αναγκαστικής καθήλωσης για διερεύνηση του ριναίου σκέλους τους, αφού στην ίδια χρονική περίοδο είχαμε το ατύχημα στον Άραξο. Πρώτος και κατακτητής του τίτλου «The Warrior of the TLP Course» ο υποσμηναγός Χαράλαμπος Νίκου και δεύτερος ο σμηναγός Λουκάς Θεοχαρόπουλος, ενώ και ο τρίτος θα έβγαινε Έλληνας, αλλά για ευνόητους λόγους εκλέχθηκε ένας Πολωνός.

Στην εκπαιδευτική σειρά συμμετείχαν αεροπορικές δυνάμεις από: τη Γαλλία τέσσερα Mirage 2000 και δύο Alpha Jet, την Πολωνία τέσσερα F-16 και τέσσερα Mig-29, τη Γερμανία δύο Eurofighter και δύο Tornado, το Ηνωμένο Βασίλειο δύο Hawk, την Ισπανία δύο Eurofighter και την Τουρκία δύο F-4E. H Ιταλία διέθεσε δύο αεροσκάφη, ένα ελικοφόρο και ένα Ηλεκτρονικού Πολέμου.

Δημοσιευμένη  εικόνα

Πηγή: defencenet.gr

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ: ο Θεός όπου μας προστατεύει...η τύχη μας έχει τούς Ελληνες πάντοτε ολίγους.


"Εκεί οπουφκιαχνα τις θέσεις εις τούς Μύλους ήρθε ο Ντερνύς να με ιδή.Μου λέγει.Τι κάνεις αυτού;Αυτές οι θέσεις είναι αδύνατες.Τι πόλεμον θά κάνετε του Μπραίμη αυτού;Του λέγω είναι αδύνατες οι θέσεις κι εμείς όμως είναι δυνατός ο Θεός όπου μας προστατεύει.Και θα δείξωμεν την τύχη μας σε αυτές τις θέσεις τις αδύνατες.Κι αν είμαστε ολίγοι εις το πλήθος του Μπραίμη παρηγοριόμαστε με έναν τρόπον ότι η τύχη μας έχει τούς Ελληνες πάντοτε ολίγους.Οτι αρχή και τέλος παλαιόθεν και ως τώρα όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε.Τρώνε απο μάς και μένει και μαγιά.Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν.Κι όταν κάνουν αυτήνη την απόφασιν λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν"

Μακρυγιάννης

Ο Έλληνας Νίκος Γρούιος παππούς του Γκρούεφσκι

Ο Έλληνας Νίκος Γρούιος παππούς του Γκρούεφσκι


Νίκολας Γκρούεφσκι, ο εθνικιστής πρωθυπουργός των Σκοπίων.

Νικόλαος Γρούιος, ο Έλληνας παππούς του, που γεννήθηκε στο χωριό Αχλάδα της Φλώρινας και σκοτώθηκε το 1940 στα βουνά της Αλβανίας, πολεμώντας τους Ιταλούς εισβολείς.

«Να έρθει εδώ ο κ. Γκρούεφσκι να δει το όνομα του παππού του, στο Ηρώο του χωριού. Πέθανε για την Ελλάδα κι όχι για τη «Μακεδονία», ήταν Έλληνας, όχι Σλάβος» λέει στη zougla.gr, υπερήλικας κάτοικος της Αχλάδας, που υπήρξε και συμμαθητής του παππού του Ν. Γκρούεφσκι.

Οι κάτοικοι του χωριού είναι εξοργισμένοι με τον Σκοπιανό πρωθυπουργό για τα όσα υποστηρίζει στην προκλητική επιστολή του προς τον Έλληνα ομόλογό του, για ύπαρξη «μακεδονικής» μειονότητας στην περιοχή της δυτικής Μακεδονίας.

«Είμαστε Έλληνες, είτε αρέσει στον κ. Γκρούεφσκι, είτε όχι», λέει νεαρός κάτοικος του χωριού, επισημαίνοντας πως αυτοί που δηλώνουν «Μακεδόνες» μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. «Ας μας πουν, πού έκαναν τις περιουσίες τους», τονίζει με νόημα ο ίδιος.

Με το τέλος του εμφυλίου πολέμου, το 1949, η γιαγιά του και ο πατέρας του Ν. Γκρούεφσκι βρέθηκαν στο έδαφος της σημερινής ΠΓΔΜ, ακολουθώντας τους κομμουνιστές μετά την ήττα τους. Είναι χαρακτηριστικό πως ακόμη και στα Σκόπια, η γιαγιά του Ν. Γκρούεφσκι λάμβανε τη σύνταξη του ΟΓΑ από το ελληνικό κράτος, όπως λένε κάτοικοι της Αχλάδας.

Οι γονείς του Ν. Γκρούεφσκι χώρισαν, όταν ο σημερινός πρωθυπουργός των Σκοπίων, ήταν σε πολύ μικρή ηλικία. Ο ίδιος μεγάλωσε με τη μητέρα του, που δήλωνε φανατική «Μακεδόνισσα».

«Εδώ, είναι Ελλάδα. Ο κ. Γκρούεφσκι ή Γρούιος είναι καλοδεχούμενος να ‘ρθει στο χωριό μας και να δει το μέρος από το οποίο κατάγεται, να δει το χωριό όπου έζησε ο παππούς του, ο οποίος πέθανε για την Ελλάδα,» μας λέει κάτοικος του χωριού.

Μήπως στην απαντητική επιστολή που ετοιμάζει ο Κώστας Καραμανλής στον κ. Γκρούεφσκι, θα πρέπει να του υπενθυμίσει ότι στις φλέβες του ρέει ελληνικό αίμα;


http://www.zougla.gr/news.php?id=4828


Ο ΔΙΑΚΟΣ, Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΗΣΑΙΑΣ ΣΑΛΩΝΩΝ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΛΑΜΑΝΑΣ-ΓΡΑΒΙΑ


Όσο καιρό προσπαθούσαν οι επαναστατημένοι Έλληνες να καταλάβουν την Τρίπολη,αγωνίζονταν παράλληλα να εξαπλώσουν την επανάσταση στην ήδη ξεσηκωμένη Στερεά Ελλάδα. Από τα τέλη Μαρτίου του 1821,είχαν ξεσηκωθεί οι αρματολοί:Πανουργιάς στην Άμφισσα,ο Σκαλτσάς στη Δωρίδα,ο Δυοβουνιώτης στη Βουδουνίτσα,ο Κοντογιάννης στην Υπάτη και ο Διάκος στη Λιβαδειά.Ο Χουρσίτ έστειλε από τα Ιωάννινα δύο πασάδες,τον Κιοσέ Μεχμέτ και τον Ομέρ Βρυώνη με 9.000 πεζούς και ιππείς έχοντάς τους διατάξει,να εγκατασταθούν στη Λαμία κι από κει να καταπνίξουν την επανάσταση στη Στερεά και εν συνεχεία να προχωρήσουν στη Πελοπόννησο.
Οι οπλαρχηγοί της Στερεάς,Πανουργιάς,Δυοβουνιώτης και Διάκος με 1.500 άντρες,αποφάσισαν να καταλάβουν τα στενά της Οίτης εμποδίζοντας τη διέλευση των Τούρκων.Ο πρώτος κατέλαβε τη Χαλκομάτα,στο δρόμο προς τη Φωκίδα,ο δεύτερος,τη γέφυρα του Δύρου ποταμού προς Βοιωτία και ο τρίτος κατέλαβε στο μέσο των δύο πρώτων στη Δαμάστα,τη γέφυρα του ποταμού Σπερχειού,γνωστή ως Αλαμάνα.
Το πρωί της 22ας Απριλίου δέχθηκαν επίθεση τα υπό των Πανουργιά και Δυοβουνιώτη τμήματα και μετά από ολιγόωρη μάχη τράπηκαν σε φυγή με αποτέλεσμα ο Διάκος να μείνει μόνος του με μόνο 40 άνδρες. Σε αυτούς που τον παρακινούσαν να φύγει απάντησε:" Ο Διάκος δεν φεύγει.Μας βλέπουν οι 300 του Λεωνίδα" Ακολούθησε άγρια μάχη στην οποία οι λιγοστοί άνδρες του πολέμησαν γενναία και έπεσαν μέχρι ενός,μαζί με τον επίσκοπο Ησαία Σαλώνων,ο οποίος πολεμούσε σαν απλός στρατιώτης. Ο Διάκος αφού το πιστόλι του από τη συνεχή χρήση εφλογώθει,όρμησε στους εχθρούς κραδαίνοντας το ξίφος του,το οποίο και αυτό έσπασε,και τραυματισμένος στον ώμο συνελήφθη και οδηγήθηκε στη Λαμία,ενώπιον του Βρυώνη,ο οποίος θαυμάζοντας την ανδρεία του,του πρότεινε να εξισλαμιστεί και να καταταγεί στο στρατό του. Ο Διάκος απάντησε: " εγώ Γραικός γεννήθηκα,Γραικός και θα πεθάνω". Αυτή η απάντηση εξόργισε τον Βρυώνη που διέταξε να τον σουβλίσουν.
Τα τελευταία λόγια του Διάκου ήταν προφητικά για το τι θα επακολουθούσε: " Εμένα κι αν σουβλίσετε ένας Γραικός εχάθη.Ας είναι καλά ο Οδυσσεύς και ο καπετάν Νικήτας αυτοί θα κάψουν την Τουρκιά".Μετά την μάχη της Αλαμάνας,ο Ομέρ Βρυώνης,αφού ξεκούρασε το στρατό του,ξεκίνησε στις 7 Μαίου από τη Λαμία προς την Άμφισσα με σκοπό να σαρώσει στο διάβα του τους επαναστάτες και να περάσει στην Πελοπόννησο,ώστε να βοηθήσει το Μουσταφάμπεη.
Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος,αφού πληροφορήθηκε τις εχθρικές κινήσεις,ήρθε σε συνεννόηση με τους Δυοβουνιώτη και Πανουργιά να καταλάβουν την στενή πλαγιά ανάμεσα σε Γκιώνα και Παρνασσό και ο ίδιος μπήκε με 118 άνδρες στο χάνι της Γραβιάς,ένα πλινθόκτιστο κτίριο που βρισκόταν στο μέσο της οδού από όπου θα περνούσαν οι Τούρκοι. Την 8η Μαΐου εμφανίστηκε η τουρκική εμπροσθοφυλακή και όπως και στην Αλαμάνα,με τις πρώτες τουφεκιές,οι υπό των Πανουργιά και Δυοβουνιώτη τρέπονται σε φυγή ανεβαίνοντας τα γύρω βουνά. Έτσι για μια ακόμη φορά μένει ένας να αντιμετωπίσει τους Τούρκους και αυτός είναι ο Οδυσσέας.Κεφαλή στην τουρκική παράταξη ήταν ένας δερβίσης,ο οποίος ερωτώμενος από τον Ανδρούτσο που ήταν κλεισμένος μέσα στο χάνι που πάει,εκείνος απάντησε "ότι πηγαίνει να σφάξει εχθρούς του προφήτη και να δοξάσει τον Αλλάχ". Ένας εύστοχος πυροβολισμός τον έριξε νεκρό και βλέποντας αυτό οι Τούρκοι άρχισαν να επιτίθενται λυσσαλέα κατά κύματα χωρίς να καταφέρνουν όμως τίποτα παρά μόνο να συσσωρεύονται τα πτώματα τους μπροστά στο χάνι,μιας και ήταν ακάλυπτοι ενώ οι Έλληνες καλά ταμπουρωμένοι.
Αυτό διήρκεσε ώσπου νύχτωσε και ο Βρυώνης ζήτησε έξαλλος να φέρουν πυροβόλα από τη Λαμία για να γκρεμίσει το χάνι.Όμως κατά τη διάρκεια της νύχτας ο Ανδρούτσος και οι άνδρες του βγήκαν κρυφά και κατάφεραν να περάσουν ανάμεσα από τους εχθρούς χάνοντας μόνο έξι άνδρες. Οι απώλειες των Τούρκων ήταν περίπου 300 νεκροί και αρκετοί τραυματίες.

7 Ιουν 2011

Ο ΚΟΛΟΚΩΤΡΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΣΚΟΤΩΘΗ.


Λέγει ὁ Κολοκοτρώνης στὸν Στρατηγὸ Hamilton: «Ἐμεῖς, καπετὰν Ἄμιλτον, δὲν ἐκάμαμε ποτὲ συμβιβασμὸ μὲ τοὺς Τούρκους. Ἄλλους ἔκοψαν, ἄλλους σκλάβωσαν μὲ τὸ σπαθί, καὶ ἄλλοι, καθὼς ἐμεῖς, ζήσαμε ἐλεύθεροι ἀπὸ γενεὰ σὲ γενεά. Ὁ βασιλιάς μας ἐσκοτώθη, δὲν ἔκαμε καμμιὰ συνθήκη μὲ τοὺς Τούρκους. Ἡ φρουρά του εἶχε παντοτεινὸ πόλεμο μὲ τοὺς Τούρκους καὶ δύο φρούρια ἦσαν ἀνυπόταχτα. Ἡ φρουρά του εἶναι οἱ κλέφτες καὶ τὰ φρούρια ἡ Μάνη, τὸ Σούλι καὶ τὰ βουνά.»

Στὸ ζωντανό καὶ παλλόμενο, αἰώνιο Σύμπαν Ἑλλάς, ὁ Παλαιολόγος εἶναι ὁ Ἀλέξανδρος, εἶναι ὁ Κολοκοτρώνης.

+++
ΣΩΠΑΣΕ ΚΥΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΟΛΥΔΑΚΡΥΖΕΙΣ
ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΘΑ 'ΝΑΙ
+++

Ο ΕΡΜΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΦΗΤΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑ ΘΕΟ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ:Ένα και μοναδικό ήταν Φανερό, το όποιον προϋπήρχε του νοερού Φωτός·

Πρόκειται ίσως για την πιο συμπαθητική θεότητα του ελληνικού δωδεκάθεου, καθώς συνδυάζει αρχικά πολύ έντονα τα ανθρώπινα με τα θεϊκά στοιχεία, αλλά και γιατί θεωρείται ουσιαστικά ο πρώτος δάσκαλος του ανθρώπινου γένους. Εκείνος είναι που εισήγαγε τα γράμματα και τις επιστήμες στην ανθρωπότητα, δίδαξε τη χρήση της διάνοιας και μάλιστα υπάρχουν μύθοι πoυ αποδίδουν σε αυτόν τη μετάδοση της γνώσης της φωτιάς στους ανθρώπους:

«εἰ μή πρόνοια τις τοῦ τῶν πάντων κυρίου, οὐ μήν τόν λόγον τοῦτον ἀποκαλύψαι ἠβούλοντο· οὐδέ ὑμᾶς τοιούτοις ἔργοις κατεῖχεν, ἵνα περί τούτων ἐρωτήσητε. οὐ γάρ ἐφικτόν ἐστιν εἰς ἀμυήτους τοιαῦτα παρασχέσθαι μυστήρια· ἀλλά τῷ νοΐ ἀκουσάντων ἀκούσατε· ἐν μόνον ἦν· φῶς νοερόν πρό φωτός νοεροῦ, καί ἦν αὐτά ἕνωσις ἐκ τοῦ νοῦ φωτί καί πνεύματι. τά πάντα ἐξ αὐτοῦ, καὶ εἰς αὐτόν, εἰς γόνιμον ἐκ γονίμου, κατελθών ἐπί γονίμῳ ὕδατο ἔγκυον τό ὕδωρ ἐποίησεν»

«Εάν δεν υπήρχε η πρόνοια του Κυρίου όλων, δεν θα ήθελαν να αποκαλύψουν τον λόγο αυτόν, ούτε εσάς θα τοιαύτη επιθυμία δια να ρωτήσετε αυτά. Διότι δεν είναι δυνατόν εις αμύητους να παραδίδονται τοιαύτα αλλά αφού κατανοήσατε με τον νού ακούσατε. Ένα και μοναδικό ήταν Φανερό, το όποιον προϋπήρχε του νοερού Φωτός· και ήταν αυτά ένωση από του Νου δια του Φωτός και του Πνεύματος.Τα πάντα εξ αυτού και εις αυτόν, αφού κατήλθε εις γόνιμο (φύση) εκ γονίμου (Φύσεως), εις γόνιμο ύδωρ, έγκυον κατέστησε το ύδωρ»

Υπάρχει στα χειρόγραφα

α. Vat. Gr. 1198, φ. 66β, 66α

β. Ιβήρων 386, φ. 173β, 174α

γ. Κύριλλος, Κατά Ιουλιανού, Ι, 552 Β και Ι, 556 Α

δ. Διονυσίου 281, φ. 103α

ε. Μαλάλας, Χρονογραφία, σελ 26

στ. Σινά 327, φ. 235α

ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!! ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΙΖΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ D.N.A.

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ

Παρ’ όλα αυτά οι επιστήμες προοδεύουν. Σήμερα οι έρευνες πάνω στην ιστορία των λαών δεν περιορίζονται μόνο στα ιστορικά και αρχαιολογικά δεδομένα. Πολλές επιστήμες επιστρατεύονται για την εξαγωγή ακριβέστερων και πιο αντικειμενικών συμπερασμάτων πάνω στην ανθρώπινη ιστορία. Μια απο αυτές τις επιστήμες είναι και η γενετική, η οποία είναι και η ακριβεστέρα όλων. Όλοι γνωρίζουμε ότι η μελέτη του DNA, αποκαλύπτει την καταγωγή και χρησιμοποιείται από την παλαιοντολογία μέχρι την αστυνομία.
Εχουν γίνει τέτοιου είδους έρευνες που να αποδεικνύουν οτι είμαστε πάντα Έλληνες;
Βεβαίως έχουν γίνει και μάλιστα επίσημες πανεπιστημιακές αλλά δεν έχουν προβληθεί παρά ελάχιστα.

ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΜΙΣΕΙ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.

Η ΒΑΘΙΑ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ.


Ο Σολωμός έγραψε για τη μάχη της Αλαμάνας:
”Ω τρακόσιοι ! σηκωθείτε
και ξανάλθετε σε μας
τα παιδιά σας θελ’ ίδείτε
πόσο μοιάζουνε με σας”

Η μάχη της Αλαμάνας σώθηκε και στη λαϊκή παράδοση:

”Καρδιά, παιδιά μου, φώναξε, παιδιά, μη φοβηθείτε,
Σταθήτε αντρειά σαν Έλληνες και σα Γραικοί σταθήτε

”Γίνεσαι Τούρκος Διακο μου, την πίστη σου ν΄ αλλάξεις,
Να προσκυνήσεις στο τζαμί, την εκκλησία ν΄ αφήσεις;”
Κ’ εκείνος τ’ αποκρίθηκε και στρίφτει το μουστάκι:
”Πάτε κ’ εσείς κ΄ η πίστη σας, μουρτάτες να χαθείτε,
εγώ Γραικός γεννήθηκα Γραικός θε ν΄ αποθάνω.
Το Διάκο τότε παίρνουνε και στο σουβλί τον βάζουν,
ολόρθο τον εστήσανε, κι’ αυτός χαμογελούσε.
την πίστη τους τους έβριζε, τους έλεγε μουρτάτες.
”Σκυλιά κι ά με σουβλίσετε, ένας Γραικός εχάθη
ας είν’ καλά ο Οδυσσεύς κι’ ο καπετάν Νικήτας,
που θα σας σβήσουν την Τουρκιά κι’ όλο σας το ντοβλέτι .

Η ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Από το οπισθόφυλλο:
«Οσο μεγαλύτερη είναι η κληρονομιά ενός ανθρώπου τόσο πιθανώτερο είναι να αμφισβητηθεί από τρίτους.Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και σε επίπεδο λαών.Το γνωρίζουμε καλά καθώς τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε τα Σκόπια και την Τουρκία να προσπαθούν να καπηλευθούν μέρος από την Ιστορία μας. Το να προσπαθούν να κλέψουν μέρος από την ιστορική σου ταυτότητα είναι μόνο η μία, η λιγώτερο σοβαρή, πλευρά του νομίσματος. Η άλλη είναι να προσπαθούν να σου την στερήσουν τελείως όπως επιχείρησε ο διαβόητος Φαλμεράυερ ισχυριζόμενος ότι οι Αρχαίοι έλληνες εξἐλειψαν οριστικά πριν από πολλούς αιώνες και ότι οι σύγχρονοι Έλληνες είναι στην ουσία Σλάβοι.
Από μια οπτική γωνία είναι αρκετά αστείο να παρακολουθείς κάποιους ανθρώπους την μια στιγμή να υπερασπίζονται λυσσωδώς το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και την επόμενη ακριβώς στιγμή οι ίδιοι να χλευάζουν την πίστη των ελλήνων στην αυτοχθονία μας. Παρομοίως εν τίθεται το θέμα της συνέχειας άλλων λαών (π.χ. Ιρανοί –Πέρσες, Γάλλοι –Γαλάτες) από εκείνους που αμφισβητούν την συνέχεια των Ελλήνων, αλά τίθεται αποκλειστικώς και μόνο για εμάς τους Έλληνες. Έχουμε όμως παραμείνει οι Έλληνες γενετικώς 100% αμετάβλητοι από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα; Φυσικά όχι. Έχουμε δεχθεί ξένες προσμίξεις αλλά σε μικρό βαθμό ώστε να μην έχει διακοπεί ή επηρεασθεί σημαντικά η συνέχεις του Ελληνικού Έθνους. Άλλωστε και γενικώτερα κανένας λαός δεν υπάρχει που να μην έχει υποστεί ξένες προσμίξεις.
Συγκεντρώσαμε μερικά μόνο επιχειρήματα από τα πάμπολλα που υπάρχουν διαθέσιμα από την επιστήμη της Γενετικής, της Αρχαιολογίας, της Ανθρωπολογίας, της Ιατρικής, της Ιστορίας, της Λαογραφίας κ.λ.π. Γιατί παρουσιάζουμε μόνο μερικές από τις διαθέσιμες αποδείξεις και όχι όλες; Επειδή όσο και να ψάχνεις συνεχώς βρίσκεις νέα στοιχεία για το θέμα αυτό, κάτι που εξασφαλίζει, ότι οποιαδήποτε απόπειρα, όπως το παρόν βιβλίο, όσο καλή και να είναι, πάντοτε θα είναι εν τέλει ελλιπής. Πάντως πολλά από τα στοιχεία που παρουσιάζουμε εδώ είναι εντυπωσιακά που ακόμα και από μόνα τους μπορούν να πείσουν και τον πλέον δύσπιστο.»

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ "ΠΡΟΦΗΤΕΥΕΙ" ΑΙΣΧΥΛΟΣ ΑΙΣΧΥΛΟΣ: «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ»

Προμηθεύς

ἦ μὴν ἔτι Ζεύς, καίπερ αὐθάδης φρενῶν,

ἔσται ταπεινός, οἷον ἐξαρτύεται

γάμον γαμεῖν, ὃς αὐτὸν ἐκ τυραννίδος

θρόνων τ᾽ ἄιστον ἐκβαλεῖ· πατρὸς δ᾽ ἀρὰ 910

Κρόνου τότ᾽ ἤδη παντελῶς κρανθήσεται,

ἣν ἐκπίτνων ἠρᾶτο δηναιῶν θρόνων.

τοιῶνδε μόχθων ἐκτροπὴν οὐδεὶς θεῶν

δύναιτ᾽ ἂν αὐτῷ πλὴν ἐμοῦ δεῖξαι σαφῶς.

ἐγὼ τάδ᾽ οἶδα χᾦ τρόπῳ. πρὸς ταῦτά νυν 915

θαρσῶν καθήσθω τοῖς πεδαρσίοις κτύποις

πιστός, τινάσσων τ᾽ ἐν χεροῖν πύρπνουν βέλος.

οὐδὲν γὰρ αὐτῷ ταῦτ᾽ ἐπαρκέσει τὸ μὴ οὐ

πεσεῖν ἀτίμως πτώματ᾽ οὐκ ἀνασχετά·

τοῖον παλαιστὴν νῦν παρασκευάζεται 920

ἐπ᾽ αὐτὸς αὑτῷ, δυσμαχώτατον τέρας·

ὃς δὴ κεραυνοῦ κρείσσον᾽ εὑρήσει φλόγα,

βροντῆς θ᾽ ὑπερβάλλοντα καρτερὸν κτύπον·

θαλασσίαν τε γῆς τινάκτειραν νόσον

τρίαιναν, αἰχμὴν τὴν Ποσειδῶνος, σκεδᾷ. 925

πταίσας δὲ τῷδε πρὸς κακῷ μαθήσεται

ὅσον τό τ᾽ ἄρχειν καὶ τὸ δουλεύειν δίχα.

Κι όμως· μ’ όλη την έπαρση του νου του ο Δίας θάρθει μια μέρα που θα γίνει ταπεινός· γιατί ετοιμάζεται να κάμει γάμο, που άφαντο θα τον γκρεμίσει από τον θρόνο του και από την εξουσία· και τότε θα συντελεστεί πέρα για πέρα η κατάρα του πατέρα του του Κρόνου, όπου ξεστόμισε σαν έπεφτε από της πανάρχαιης βασιλείας του τον θρόνο. Και τον τρόπο για ν’ αποστρέψει τέτοια συμφορά κανένας θεός, εξόν εμέ, δεν θα μπορούσε να άσφαλτα να του δείξει· εγώ μονάχα ξέρω τα μελλούμενα και πως μπορούνε να μην γίνουν. Μα τώρα ξέγνοιαστος ας κάθεται, θαρρώντας στα αιθερόσκατα μπουμπουνητά του και τινάζοντας στα χέρια του τα πύρινά του αστροπελέκια· όμως καθόλου αυτά δεν τον γλιτώνουν απ’ το πέσιμο σ’ αβάσταχτη ντροπή· γιατί ετοιμάζεται τώρα ο ίδιος του εαυτού του αντίπαλο απολέμητο, τέρας αντρείας, που δυνατώτερη από τον κεραυνό θε ναβρη φλόγα, κι ανώτερο από την βροντή φοβερό κτύπου, που θρύματα θε να σκορπίσει στο αέρα κι αυτή ακόμη την πληγή της θάλασσας, τον κοσμοσείστρα τρίαινα του Ποσειδώνος. Και την ημέρα που σ’ αυτή την συμφορά θα πέσει, θα μάθει πόση διαφορά χωρίζει το «νάσαι αφέντης» από το «νάσαι δούλος»

-Και πιο κάτω απαντώντας στον χορό λέει:

Προμηθεύς

σέβου, προσεύχου, θῶπτε τὸν κρατοῦντ᾽ ἀεί.

ἐμοὶ δ᾽ ἔλασσον Ζηνὸς ἢ μηδὲν μέλει.

δράτω, κρατείτω τόνδε τὸν βραχὺν χρόνον,

ὅπως θέλει· δαρὸν γὰρ οὐκ ἄρξει θεοῖς. 940

Προμηθέας

Σέβου, προσκύνα συ, χάιδευωε πάντα εκείνον που κρατάει την εξουσία· όσο για μένα, πιο λίγο κι’ απ’ το τίποτα ψηφώ τον Δία· ας κυβερνάει και ας κάνει ότι θέλει, όσος καιρός του μένει ακόμα· γιατί δεν θα είναι για πολύ ο ηγεμόνας των θεών....

Πηγή: Ιησούς Χριστός, Ελληνισμός -Χριστιανισμός, Άγγελος Π. Σακκέτος, εκδόσεις Δημιουργία, σσ. 618 - 619 & Αισχύλος «Προμηθέας Δεσμώτης» [http://www.mikrosapoplous.gr/]

ΣΙΒΥΛΛΑ Η ΕΡΥΘΡΑΙΑ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Μια ακόμη εντυπωσιακή περίπτωση ο Χρησμός της Σίβυλλας της Ερυθραίας, ιέρειας του Απόλλωνος, περί της Δευτέρας Παρουσίας του Ιησού Χριστού. Στην ακροστιχίδα του χρησμού σχηματίζεται η φράση «ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΘΕΟΥ ΥΙΟΣ ΣΩΤΗΡ ΣΤΑΥΡΟΣ» (με «ει»). Περί της Σίβυλλας της Ερυθραίας, ο Άγιος Αθανάσιος Αλεξανδρείας (Te ntecreties Nikaenae Sydonue, 40, 18) μαρτυρεί ότι προφήτευσε 3.000 χρόνια πριν την εποχή του, δηλαδή το 2700 π.Χ. περίπου, οπότε - αν δεν είναι χαλκευμένη - έχουμε να κάνουμε με μια πανάρχαια προφητεία και την αρχαιότερη καταγεγραμμένη περί του ονόματος «Ιησούς Χρειστός» και περί της ελεύσεως του στη γη, των συμβάντων της ζωής του και των συμβάντων που θα προηγηθούν στη γη μέχρι την Δευτέρα Παρουσία, μεταξύ των οποίων και το χάραγμα του Αντίχριστου.

Ιδρώσει γαρ χθών, κρίσεως σημείον ότ΄ έσται

Ηξει δ’ ουρανόθεν βασιλεύες αιώσιν, ο μέλλων

Σάρκα παρών πάσαν κρίναι και κόσμον άπαντα.

Όψονται δε θεόν μέροπες πιστοί και άπιστοι

Ύψιστον μετά των αγίων επί τέρμα χρόνοιο,

Σαρκοφόρον ψυχάς τα’ ανδρών επί βήματι κρινεί.

Χέρσος ότ’ αν πότε κόσμος όλος και άκανθα γένηται

Ρίψωσοι τα’ είδωλα βροτοί και πλούτον άπαντα,

Εκκαύση δε το πυρ γην, ουρανόν ηδέ θάλασσαν,

Ιχνεύων, ρήξη τε πύλας ειρκτής αΐδαο.

Σάρξ τότε πάσα νεκρών, ες ελευθέριον φάος ήξει

Τους αγίους ανόμους τε το πυρ αιώσιν ελέγξει

Οππόσα τις πράξας έλαθεν, τότε πάντα λαλήσει.

Στήθεα γαρ ζοφόεντα Θεός φωστήρσιν ανοίξει.

Θρήνος τ’ εκ πάντων έσται και βρυγμός οδόντων

Εκλείψει σέλας ηελίου, άστρων τε χορείσει,

Ουρανόν ειλίξει, μήνης δε τε φέγγος ολείται,

Υψώσει δε φάραγγας, ολεί δ΄ υψώματα βουνών.

Ύψος δ’ ουκέτι λυγρόν εν ανθρώποισι φανείται

Ίσα τα’ όρη πεδίοις έσται και πάσα θάλασσα

Ουκ εις πλουν έξει γη γαρ φρυχθείσα κεραυνώ

Συν πηγαίς ποταμοί τε καχλάζοντες λείψουσιν.

Σάλπιξ δ’ ουρανόθεν φωνήν πολύθρηνον αφήσει,

Ωρύουσα μύσος μελεόν και πήματα κόσμου.

Ταρταρόεν δε χάος τότε δείξει γαία χανούσα.

Ηξουσι δ’ επί βήμα Θεού βασιλήες άπαντες.

Ρεύσει δ’ ουρανόθεν ποταμός πυρός ηδέ γε θείου.

Σήμα δε τοι τότε πάσι βροτοίς αριδείκετον, οίον

Το ξύλον εν πιστοίς το κέρας το ποθούμενον έσται

Ανδρών ευσεβίων ζωή, πρόσκομμα δε κόσμου

Ύδασι φωτίζον πιστούς εν δώδεκα πληγαίς.

Ράβδος ποιμαίνουσα σιδηρείη γε κρατήσει.

Ούτος ο νυν προγραφείς εν ακροστιχίοις Θεός ημών,

Σωτήρ, αθάνατος βασιλεύς, ο παθών ενέχ΄ ημών.